Monday, January 10, 2022

Excel: sorting data numerically, alphabetically, by date, colour or custom order

 စီစဥ်ခြင်းသည် သင့်စာရင်းဇယားဒေတာ၏ အစီအစဥ်ကို ပြောင်းလဲရန် သို့မဟုတ် စိတ်ကြိုက်ပြင်ဆင်နိုင်စေမည့် ဘုံအလုပ်တစ်ခုဖြစ်သည်။ ဥပမာအားဖြင့်၊ သင်သည် ဝန်ထမ်း၊ မွေးသက္ကရာဇ် သို့မဟုတ် ဌာနအလိုက် ရုံးမွေးနေ့စာရင်းကို စုစည်းနိုင်ပြီး သင်ရှာဖွေနေသည့်အရာကို ရှာဖွေရလွယ်ကူစေပါသည်။ စိတ်ကြိုက် စီခြင်း သည် သင့်အား အဆင့်တစ်ဆင့် တိုးစေပြီး၊ ဌာနအလိုက် မွေးနေ့များကို အုပ်စုဖွဲ့ရန်—အစရှိသော ဌာနဆိုင်ရာ ပထမ၊ ထို့နောက် မွေးသက္ကရာဇ်-ကဲ့သို့သော အဆင့်များစွာကို စီရန် စွမ်းရည်ကို ပေးစွမ်းနိုင်သည်။


Basic sorting

Sorting is a common task that allows you to change or customize the order of your spreadsheet data. For example, you could organize an office birthday list by employee, birthdate, or department, making it easier to find what you're looking for. Custom sorting takes it a step further, giving you the ability to sort multiple levels—such as department first, then birthdate—to group birthdates by department.






0 comments:

"If you are interested, you'll do what's convenient; if you're committed, you'll do whatever it takes." - John Assaraf"
1 332 333